اخبار
 
پیام رئیس دانشگاه پیام نور به مناسبت دهه فجر
دکتر ابراهیم تقی زاده در پیامی فرارسیدن 44 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت..
به گزارش روابط عمومی، در متن پیام سرپرست دانشگاه پیام نور آمده است:
دهه مبارکه فجر یادآور پایان استبداد و تحقق شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» است . ایامی که ملت ایران، متحد و یکپارچه در جهادی فراگیر، با هدایت های حکیمانه رهبر کبیر انقلاب، زمینه های پیروزی انقلاب اسلامی را ایجاد کرده و منشاء تحولات عظیم شدند.
انقلاب شکوهمند اسلامی فرهنگی‌ترین انقلاب تاریخ معاصر در پرتو اعتقاد مردم به رهبری امام خمینی (ره) و تکیه بر ایمان به خدا، خودباوری و ایثار است که زمینه‌ساز تحقق آرمان‌های بزرگ بر بستر دین و اخلاق شد.
بدون تردید، در این اقدام انقلابی بزرگ، جامعه دانشگاهی از همان روزهای آغازین مبارزه، نقش بسیار موثری را ایفا کرد و در کنار دیگر اقشار با ایثار و از جان گذشتگی برای ایجاد پایه های محکم انقلاب اسلامی مبتنی بر دین، ایمان و آرمان های اسلامی اهتمام ورزید.
اکنون در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که همچنان دشمنان به شیوه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در پی ممانعت از تحقق اهداف نظام، بالندگی و پیشرفت کشور هستند، وظیفه ما به عنوان قشر فرهیخته دانشگاهی و الگوساز جامعه، این است که بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در گام دوم انقلاب را سرلوحه فعالیت ها قرار داده و ضمن تبیین، تشریح و انتقال تاریخ انقلاب اسلامی به نسل جوان در جهت ایجاد نشاط اجتماعی، امید آفرینی، نمایش دستاوردها و پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی عرصه ها، تولید علم و دانش، گسترش مرزهای دانش، دیپلماسی علمی، ارتقای جایگاه علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و ارتقای هویت دینی و ملی به شکلی مطلوب و ویژه بکوشیم.
اینجانب سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و چهل و چهارمین بهار آزادی را به ملت شریف ایران تبریک و شادباش گفته و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر اعلام می نمایم که خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور خود را وامدار خون شهدای گرانقدر و ایثارگری های جانبازان عزیز از صدر انقلاب تاکنون دانسته و برای تجدید میثاق با آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی و تجدید عهد با رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه شرکت خواهد کرد و بار دیگر همگام و همصدا با تمامی اقشار بصیر و انقلابی جامعه، ندای اتحاد، اقتدار وسربلندی ایران اسلامی را سر خواهد داد.


ابراهیم تقی زاده
رئیس دانشگاه پیام نور
۱۲ بهمن ۱۴۰۱

 
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر