اخبار
 
معاون استاندار اعلام کرد: امکانات دستگاه‌ها برای برگزاری کنگره ملی ۳ هزار شهید استان بسیج می‌شود.

ه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین, منوچهر حبیبی در سومین جلسه کمیته پشتیبانی کنگره سرداران و سه هزار شهید استانبسیج دستگاه‌ها برای کنگره ملی ۳ هزار شهید استان، تاکید کرد: وظیفه همه ما برگزاری هر چه باشکوه این اجلاس است و در این راه همه دستگاه های اجرایی باید تمام تلاش خود را در برپایی این رویداد به عمل آورند.
وی ادامه داد: انقلاب و نظام مقدس بدهکار قطره قطره خون شهدا بوده و رمز ماندگاری این حرکت عظیم نیز زنده نگاه داشتن یاد، خاطره و جانفشانی های آنان در عرصه های مختلف است.
رئیس کمیته پشتیبانی برگزاری کنگره سرداران و سه هزار شهید استان قزوین گفت: تمام دارایی ملت ما در گرو حفظ نام و یاد شهدا است و بدون شک با الگو قرار دادن آنها می توان بر بسیاری از مشکلات نیز چیره شد.

حبیبی با بیان اینکه دشمنان ما در دوران دفاع مقدس به همه امکانات دفاعی و نظامی روز دنیا مجهز بودند، خاطرنشان کرد: تنها سلاح پیروزی ملت بزرگ ایران در برابر حق علیه باطل، فرهنگ ایثار و شهادت بود و امروز نیز مردم مومن و انقلابی ما با زنده نگاه داشتن این فرهنگ می توانند در عرصه های مختلف به پیروزی برسند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین در ادامه با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی امروز را می توان تا حد زیادی با صرف جویی در هزینه ها مرتفع ساخت، افزود: با صرف نظر کردن در هزینه های اضافی و برنامه ریزی جامع مدیران و مسئولان باید بتوانیم همایش سه هزار شهید استان را آبرومندانه برگزار کنیم.
به گفته این مسئول، تمامی مهمانسراهای ادارات و نهادهای دولتی در خدمت میهمانان کنگره قرار می گیرد تا با صرف هزینه های کمتر به بهترین شیوه بتوانیم از آنان پذیرایی کنیم.
حبیبی تصریح کرد: با توجه به زمان برگزاری این اجلاس و تقارن آن با بازگشایی مدارس و ایام اربعین امام حسین (ع) باید برنامه ریزی های دقیقی در سامانه های حمل و نقل صورت بگیرد تا میهمانان حاضر در اجلاس با مشکل خاصی روبرو نشوند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین برپایی ایستگاه های صلواتی شهری و برون شهری را برعهده سازمان جهاد کشاورزی و کمیته امداد امام (ره) در طول این همایش دانست و گفت: برپایی این ایستگاه ها در راه های ارتباطی استان بهترین تبلیغ برای کنگره سرداران و سه هزار شهید استان است که باعث القای فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه می شود.
کنگره سه هزار سردار و شهید استان قزوین نیمه دوم آبان ماه سال جاری در قزوین برگزار خواهد شد.

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر