اخبار
 
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور الوند در مقطع کارشناسی

دانشگاه پیام نور واحد الوند با شرایط مناسب ذیل علی الخصوص جهت مدیران و کارمندان در تكميل ظرفيت رشتههاي تحصيلي پذيرش صرفاً با اعمال سوابق تحصيلي ، ثبت نام می نماید:

  • پرداخت شهریه کمتر نسبت به سایر دانشگاه ها
  • اعطای تسهیلات بانکی با شرایط ویژه و استثنایی
  • عدم الزام حضور در کلاس های درسی
  • امکان شرکت در آزمون پایان ترم در هر یک از مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور سراسر کشور
  • تسهیل بودن اخذ مهمان برای هر یک از مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور سراسر کشور
  • امکان تحصیل در دو رشته بصورت هم زمان و امکان تغییر رشته
  • اعطای مزایای تحصیلی (شهریه) ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر
  • ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه از وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری
  • بیشترین آمار قبولی در آزمون های استخدامی و تحصیلات تکمیلی
  • رشته های قابل ثبت نام در دانشگاه پیام نور واحد الوند: حقوق حسابداری مدیریت صنعتی الهیات کامپیوتر

مدارک مورد نیاز و شرایط ثبت نام به پیوست می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 3-32246292-028 تماس حاصل فرمایید.

مدارک و شرایط ثبت نام:

 با توجه به درخواست دانشگاه پيامنور مبني بر عدم تكميل ظرفيت پذيرش رشتههاي تحصيلي پذيرش صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي آزمون سراسري سال 1397 و با توجه به موافقت دفتر گسترش وزارت علوم، تحقيقات و فناوري بدينوسيله به اطلاع كليه داوطلبان علاقمند به تحصیل در رشتههاي تحصيلي مراكز و واحدهاي آموزشي دانشگاه پيامنور (اعم از داوطلباني كه در آزمون سراسري سال 1397 ثبتنام نموده و يا ننمودهاند) ميرساند داوطلبان به منظور اطلاع از رشتههاي تحصيلي و مراكز و واحدهاي آموزشي پذيرنده دانشجو در اين مرحله ميتوانند به لينك جستجوي عنوان مركز/واحد آموزشي و كدرشته مندرج در پايگاه اطلاعرساني اين سازمان و همچنين به پايگاه اطلاعرساني دانشگاه پيامنور مراجعه نموده و ضمن مشخص نمودن رشـته و مركز/واحد آموزشي مورد علاقه خود، با به همراه داشتن مدارك ذيل و با توجه به موارد مربوط  از تاريخ 22/07/97 لغايت 15/08/97 به مركز/واحد آموزشي محل پذيرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمايند.

1- كليه متقاضيان ميبايست حداكثر تا تاريخ 31/06/97 داراي مدرك ديپلم كامل متوسطه نظام قديم (دوره چهارساله) يا پيشدانشگاهي و يا كارداني (فوق ديپلم) بوده باشند.

تبصره: در صورت امكان تشكيل كلاس براي نيمسال دوم سال تحصيلي جاري از سوي مركز/واحد آموزشي مورد تقاضا، آن دسته از داوطلباني كه حداكثر تا تاريخ 30/11/97 موفق به اخذ مدرك پيشدانشگاهي و یا كارداني گردند، ميتوانند در رشته و يا رشتههاي تحصيلي مربوط متقاضي شوند.

2- كليه داوطلبان ميبايست در زمان ثبتنام از طريق مركز/واحد آموزشي مربوط، بابت هزينه ثبتنام نسبت به پرداخت مبلغ 220،000 (دويست و بيست هزار) ريال از طريق سيستم پرداخت الكترونيكي در سايت سازمان اقدام نمايند.

3- هر داوطلب منحصراً ميتواند در يك گروه آزمايشي و يك كدرشته محل متقاضي شود. بديهي است در صورت ثبتنام داوطلب در دو كدرشته و يا در دو مؤسسه، اطلاعات وي از بانك اطلاعات پذيرفتهشدگان يكي از موسسات بر اساس ضوابط اين سازمان حذف خواهد شده و هيچگونه اعتراضي در اين خصوص پذيرفته نخواهد شد.

4- داوطلبان ميبايست در زمان ثبتاطلاعات در سامانه مربوط از طريق مراكز/واحدهاي آموزشي در خصوص كدرشته مورد علاقه خود دقت و توجه لازم را بعمل آورند. بديهي است پس از ثبت، كدرشته محل ثبت شده براي داوطلبان قابل تغيير و يا تعويض نيست.

5- كليه متقاضيان «مرد» ميبايست در زمان ثبتنام و شركت در اين مرحله از پذيرش دانشجو، از نظر نظام وظيفه منعي براي ادامه تحصيل نداشته باشند.

6- پس از انجام ثبتنام، افراد به عنوان پذيرفته شده مشروط (در مركز و يا واحد آموزشي كه به آن مراجعه داشتهاند) تلقي ميشوند و شروع به تحصيل آنان تا زمان تاييد نهايي اين سازمان بصورت مشروط خواهد بود.

7- آن دسته از داوطلباني كه قبلاً در رديف پذيرفتهشدگان نهايي آزمون سراسري سال 1397 (مرحله شهريور ماه) قرار گرفتهاند، چنانچه در اين مرحله متقاضي ثبتنام و ادامه تحصيل باشند و در يكي از مراكز/واحدهاي آموزشي ثبتنام نمايند، قبولي قبلي آنها در شهريورماه لغو خواهد شد.

مدارك مورد نياز:

1- اصل و يا گواهي مدرك تحصيلي ديپلم چهارساله نظام قديم با امضاء و ممهور به مهر دبيرستان يا سازمان آموزش پرورش.

2- اصل و يا گواهي مدرك تحصيلي ديپلم نظام جديد با امضاء و ممهور به مهر دبيرستان يا سازمان آموزش و پرورش.

3- اصل و يا گواهي مدرك پيشدانشگاهي با امضاء و ممهور به مهر دبيرستان يا سازمان آموزش پرورش.

4- گواهي اخذ مدرك كارداني براي آن دسته از دارندگان مدرك ديپلم نظام جديد كه فاقد مدرك پيشدانشگاهي ميباشند.

5- اصل شناسنامه و 2 برگ كپي از صفحات آن.

6- اصل كارت ملي و 2 برگ كپي از آن.

7- شش قطعه عكس 3×4 تهيه شده در سال جاري.

8- مدرك نظام وظيفه براي برادران مشمول.

كليه پذيرفتهشدگان ميبايست به همراه تصوير ديپلم نظام قديم و يا گواهي پيشدانشگاهي خود، به «دفاتر پيشخوان خدمات دولت» مراجعه و تائيديهتحصيلي (ارزش تحصيلي) از اداره آموزش و پرورش محل تحصيل خود را درخواست نمايند و رسيد آن را در زمان ثبتنام به دانشگاه ارائه دهند.كليه پذيرفتهشدگان حتماً نام رشته و مركز/واحد آموزشي محل تحصیل خود را در فرم «دفاتر پيشخوان خدمات دولت» اعلام نمايند.

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر