اخبار
 

اطلاعیه جدید
قابل توجه دانشجویان گرامی::

***انتخاب واحد ترم تابستان:
۹۶/۴/۸ لغایت  ۹۶/۴/۱۴

🔔🔔🔔ثبت درخواست مهمان شدن دانشجو:
۹۶/۴/۱ لغایت ۹۶/۴/۱۲

🔔🔔🔔معرفی به استاد در دو بازه زمانی:
۹۶/۴/۷ لغایت ۹۶/۴/۱۴
۹۶/۵/۱۴ لغایت ۹۶/۵/۱۸

قابل توجه دانشجویانیکه تمایل به اخذ درس  در نیمسال تابستان می باشند.

به اطلاع می‌رساند دستورالعمل ثبت‌نام دوره تابستانی سال تحصیلی ۹۶-۹۵ به شرح ذیل می‌باشد:

۱.  درخواست مهمان شدن دانشجو و تأیید آن توسط مرکز / واحد مبدأ و مقصد از تاریخ ۱۳۹۶/۴/۱ لغایت ۱۳۹۶/۴/۱۲ می‌باشد.

۲.  انتخاب واحد دانشجویان از تاریخ ۱۳۹۶/۴/۸ لغایت ۱۳۹۶/۴/۱۴ از طریق سیستم جامع خدمات آموزشی و مطابق برنامه زمان‌بندی‌شده برای دانشجویان دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد انجام می‌پذیرد.

۳.  پذیرش و ثبت‌نام دانشجویان مهمان از سایر دانشگاه‌ها تا تاریخ ۱۳۹۶/۴/۱۴ در مراکز و واحدهای مجری امکان‌پذیر است.

۴.  مهلت پرداخت شهریه تا تاریخ ۱۳۹۶/۵/۵ می‌باشد.

۵.  دروس قابل‌ارائه در دوره تابستان حداکثر ۸ واحد به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

۵-۱.  دروس نیمسال‌های ۶، ۷، ۸ و ۹ کلیه رشته‌های مقطع کارشناسی پیوسته به‌غیراز دروس بدون منبع و دارای واحد عملی و بدون تاریخ امتحان.

۵-۲.  دروس نیمسال‌های ۴ و ۵ و دروس جبرانی کلیه رشته‌های مقطع کارشناسی ناپیوسته به‌غیراز دروس بدون منبع، دارای واحد عملی و بدون تاریخ امتحان.

۵-۳.  کلیه دروس عمومی (به‌استثناء دروس عمومی گروه معارف اسلامی و درس دانش خانواده).

۵-۴.  دروس کارآموزی، کارورزی و پروژه برای دانشجویان سال آخر رشته‌های فنی و مهندسی که قابل‌ارائه در دوره تابستان می‌باشد.

۵-۵.  درس حفظ جزء ۳۰ ام قرآن کریم در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد (مازاد بر سقف مجاز دوره تابستانی)

۵-۵-۱.  ۴ واحد دروس عمومی گروه معارف اسلامی در قالب طرح ضیافت اندیشه در واحدهای دوره تابستان ۹۶-۹۵ ثبت می‌شود. (لازم است پس از ارائه گواهی از سوی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مبنی برگذراندن دروس ضیافت اندیشه، کاربر ارشد مرکز نسبت به ثبت آن از طریق پردازش اصلاح نمره و درس اقدام نماید).

۵-۵-۲.  دانشجویانی که در طرح ضیافت اندیشه شرکت می‌نمایند حداکثر ۴ واحد دروس غیر معارفی می‌توانند اخذ کنند. ضمناً حداکثر واحد انتخابی دانشجویان در دوره تابستان با احتساب دروس طرح ضیافت اندیشه ۸ واحد خواهد بود.

۵-۵-۳.  دانشجویان در طول دوره تحصیل حداکثر ۲ بار مجاز به شرکت در طرح ضیافت اندیشه می‌باشند.

۵-۵-۴.  این طرح در مراکز استانی که دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری فعال می‌باشد قابل‌اجراست و دانشجویان سایر استان‌ها به‌شرط وجود ظرفیت می‌توانند در استان‌های مجری مهمان شوند

۵-۵-۵.  بر اساس مصوبه هیئت‌رئیسه مورخ ۱۳۹۵/۳/۳۱ دانشجویان دانشگاه برای تأیید و محاسبه واحدهای گذرانده شده در این دوره باید مبلغ شهریه کامل (ثابت و متغیر مصوب دوره تابستانی) به تعداد واحدها را پرداخت نمایند.
۶.  دانشجویانی که واجد شرایط معرفی به استاد می‌باشند (به‌استثناء دروس عملی) می‌توانند دروس موردنظر را از طریق پیش‌خوان خدمت و در بخش اخذ درس مطالعه آزاد توسط دانشجو در سامانه آموزشی گلستان (در زمان‌بندی ۱۳۹۶/۴/۷ لغایت ۱۳۹۶/۴/۱۴ و ۱۳۹۶/۵/۱۴ لغایت ۱۳۹۶/۵/۱۸) درخواست نمایند.

۷. دانشجویانی که فقط با ۸ واحد غیرعملی دانش‌آموخته می‌شوند، در صورت عدم ارائه دروس در دانشگاه می‌توانند دروس موردنظر را در سایر دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت علوم تحقیقات و فناوری به‌صورت مهمان اخذ و بگذرانند. لازم است کارشناسان قبل از موافقت، نسبت به بررسی دروس و اطمینان از واحدهای باقی‌مانده دقت لازم را به عمل‌آورند.

۸.  رعایت پیش‌نیاز دروس الزامی می‌باشد.

۹.  حذف و اضافه دروس در دوره تابستانی امکان‌پذیر نمی‌باشد.

۱۰.  تاریخ دریافت کارت آزمون ۱۳۹۶/۵/۲۶ لغایت ۱۳۹۶/۶/۴ از طریق سامانه آموزشی گلستان امکان‌پذیر می‌باشد.

۱۱.  برگزاری امتحانات از تاریخ ۱۳۹۶/۵/۲۸ لغایت ۱۳۹۶/۶/۴ می‌باشد و آزمون‌ها در سه نوبت با ساعت‌های ۸ تا۱۰ ،۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰، ۱۳:۳۰ تا ۱۴:۳۰ برگزار می‌شود.

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر