اخبار
اطلاعيه تمديد مهلت ثبت نام و انتخاب رشته
اطلاعيه تمديد مهلت ثبت نام و انتخاب رشته، اعلام رشته‌هاي جديد و اصلاحات دفترچه راهنماي ثبت نام و انتخاب رشته پذيرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي سراسري سال 1401

پيرو انتشار دفترچه راهنماي ثبت نام و انتخاب رشته پذيرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي  سراسري سال 1401 در تاريخ  1401/05/18، ضمن اعلام اصلاحات جديد دفترچه راهنماي مذکور (به شرح زير)، به اطلاع داوطلبان این مرحله از پذيرش مي‌رساند افرادی كه تا تاريخ  1401/05/23 براي ثبت نام و انتخاب رشته اين مرحله از پذيرش سراسري اقدام ننموده‌اند، می‌توانند تا پايان روز یکشنبه مورخ  1401/06/06  نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند. لذا داوطلبان باید در مهلت مقرر با مطالعه دقيق دفترچه مذکور و مندرجات این اطلاعيه به درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب كدرشته محل‌هاي مورد علاقه خود اقدام نمايند.

ضمناً آن دسته از داوطلباني كه قبلاً نسبت به ثبت نام و انتخاب كدرشته محل‌هاي تحصيلي اقدام نموده‌اند، مي‌توانند در صورت تمايل تا تاريخ فوق، نسبت به مشاهده و ويرايش كدرشته محل‌هاي انتخابي خود اقدام نمايند. لازم به تاكيد است مهلت اعلام شده به هيچ وجه قابل تمديد مجدد نمي‌باشد.

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر