اخبار
پیام تسلیت رئیس دانشگاه پیام نور در پی شهادت نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی

رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی شهادت حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و مهندس مالک رحمتی استاندار شهید استان آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی متن پیام دکتر تقی زاده
بدین شرح می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
شهادت هنر مردان خدا و فخر اولیای الهی است و پاداشی شایسته از سوی خداوند به بندگان برگزیده خویش است.
در حادثه تلخ و ناگوار سانحه هوایی بالگرد حامل ریاست جمهوری، شهدای بزرگواری پرکشیدند که عمر با برکت خود را در خدمت به اسلام و ایران عزیز، در طبق اخلاص نهادند و در مسیر خدمت صادقانه و خالصانه به ملت شریف ایران، به فیض عظمای شهادت نائل آمده‌اند.
اینجانب به نمایندگی از خانوده بزرگ دانشگاه پیام نور شهادت حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب حاج سید محمد علی آل هاشم (قدس سره الشریف) امام جمعه محبوب و انقلابی و حامی مردم شریف تبریز و همچنین شهادت مهندس مالک رحمتی جوان‌ترین استاندار دولت را به محضر حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب، مردم شریف و متدین استان آذربایجان شرقی و بیت معظم این شهدای گرانقدر تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
بی‌تردید، مردم شریف آذربایجان شرقی چندین دهه خدمات و مجاهدت های خاضعانه و ارزنده نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهید تبریز و همچنین خدمات ارزنده استاندار متعهد و انقلابی، مهندس مالک رحمتی را فراموش نخواهند کرد.
    ابراهیم تقی زاده
رئیس دانشگاه پیام نور
31 اردیبهشت 1403
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر