اخبار
متن پیام رئیس دانشگاه پیام نور در پی شهادت رئیس جمهور انقلابی و تنی چند از خادمان ملت ایران

رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی شهادت خادم الرضا (ع)، آیت الله دکتر رئیسی، رئیس جمهور محبوب و انقلابی و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی متن پیام دکتر تقی زاده بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون

با قلبی آکنده از غم، شهادت جانسوز حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری محبوب و همراهان‌شان حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم امام جمعه محبوب تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

این مجاهد خستگی‌ناپذیر، عمر با برکت خویش را صرف خدمت به آرمان‌ها و اهداف مقدس انقلاب، جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران نمود و نقش آفرینی‌های هوشمندانه و ماندگار ایشان در کسوت ریاست جمهوری اسلامی ایران، تولیت آستان قدس رضوی، ریاست قوه قضائیه، مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، الگویی مثال‌زدنی از عالِمی وارسته و مبارزی خستگی‌ناپذیر در مقابل نسل امروز و آینده‌ی ایران اسلامی قرار داده است.

شهادت خادم ملت شریف ایران در مناطق صعب العبور استان آذربایجان شرقی نشان داد که رئیس جمهور شهید ایران در راه خدمت به مردم عزیز کشور لحظه ای درنگ نداشت و در آخر هم در راه خدمت به این نظام مقدس به بالاترین درجه عاقبت بخیری نائل و در روز میلاد امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء آسمانی شد.

بدون شک مجاهدت ها و تلاش های خستگی ناپذیر رئیس جمهور شهید و سایر شهدای این ضایعه بزرگ در یاد و خاطره ملت ایران خواهد ماند.

اینجانب به نمایندگی از جامعه‌ی بزرگ دانشگاهان پیام نور بار دیگر ضمن تسلیت شهادت ریاست جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه به محضر حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، دولتمردان خدوم، ملت شهید پرور ایران اسلامی و امت جهان اسلام، علو درجات و حشر با انبیاء و اولیاء الله را برای آیت الله دکتر شهید رئیسی و شهدای سانحه هوایی از خداوند متعال مسئلت دارم.
ابراهیم تقی زاده
رئیس دانشگاه پیام نور
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر